آشپزی را با ما تجربه کنید!!!!!!!!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : maJooJ

به به سلام علیکم!

دوستان عزیز طی در خواست های بیشمار شما ها مینی بر اموزش آشپزی در وبلاگ!

ما اومدیم که طرز تهیه آلبالو سرخ کرده را به شما یاد بدیم دیگه!

مواد لازم :

آلبالو های کش روفته از فریزر به مقدار لازم!

ماهی تابه های مامان نضال!

روغن اسب کوهی!(خانوما اقایون این گوسفنده من میگم اسب!)

 

اینجا لازم میبینم که یه توضیحی در بابه تهیه البالو ها بدم: برای کش رفتن البالو های جاسازی شده در فریر به وسیله مامان محترم!

شما احتیاج دارین که امان در اون لحظه نباشه!(وگرنه هم شما رو میکشه هم مارو)

پس وقتی مامان داره میره که مثلا گلا رو آب بده شما طی یک حرکت تاکتیکی!

به طرف در فریز هجوم برده و ظرف جیک ثانیه البالو ها رو میریزن تو پاچتون!!

بعد سریع میریزین تو ماهیتابه روغن که مامان نتونه پس بگیره!

خب حالا روش تهیه: البالو هارو خوب با روغن اسب کوهی! مخلوط میکنین و تفت میدین!

خانوما توجه داشته باشن نسوزوننش فقط تفت ملایم!

 

حلا غذای ما اماده سروه!

تشکر لازم نیست!

من متعلق به همتونم!

با تشکر از مجوج جانم!

 

عجوج

 

 



نظرات شما عزیزان:

ana
ساعت19:26---21 اسفند 1391
تو تابستون با اون همه خوراکی خوشمزه چه مرزی که بریم البالو سرخ کرده بخوریم این قدر خودمون به مشقت بندازیم اها! یادم نبود اینجا تیمارستانه
پاسخ: خب بله دیگه !!! بیخودی که نمی گیم تیمارستان :دی


نگار 
ساعت16:57---18 تير 1390

خدايا توبه !!!

ببخشيد من يه سوال فني مهندسي داشتم !!!اگه آلبالو در دسترس نبود ميتونيم از فريزر گيلاس يا گوجه سبز گش بريم بعد سرخ كنيم ؟؟؟
سوال بعديم راجب اينه كه اگه ميشه اينكارو كرد نوع روغن نبايد فرق داشته باشه ؟؟؟
سوال بعديم اينه كه من آلبالو سرخ كرده رو درست كردم حرارتش رو هم كم كردم اما متاسفانه سوخت !!!شما چه راه حلي داريد ؟؟؟

من ديوونه ي برنامه هاي مفرحتون هستم !!!خواهش ميكنم طرز تهيه ي دلمه ي موز رو هم ياد بديد !!!
پاسخ ::: تو می تونی از مو هاتم استفاده کنی !!! می دونی موی سوخته خیلی بوی خوبی به غذا می ده =)) روغنش زیاد مهم نیس مهم نیته عزیزم !!! آلبالوت یخ زده بود ؟! چون من تموم آلبالو هایی که سرخ کردم یخ زده بودن و اونارو در حد گرم شدن سرخ کردم !!! بهتره تو هم اول بذاری یخ بزنن و بعد یه کوچولو تفت بدی ... حرارتش مهم نیس مهم اینه که به محض گرم شدن برش داری :-D بسیار مفتخرم که خوشتون اومده و قطعا اون رو هم توی برنامه هامون قرار خواهیم داد !! :)) .:: مجوج ::. پاسخ 2:با تشکر از نگار عزیز که به برنامه اموزنده ما توجه میکنن و نکات کلیدی و مهمی رو گوشزد می فرمایند! عرضم به حضورتون همون طور که اوستاد گرام فرمودند عمل کنید حتما نتیجه میگیرین! پ.ن:هدف خاصی از زدن پاسخ 2نبود فقط خواستم اعلام وجود کنم!:-D


مجوج
ساعت12:43---11 تير 1390
((= تهشه دیگه =)) پاسخ:خدا به خیر کنه!!!!!!!=))

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 29433
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1